خرید بک لینک behtarinbacklink.com - پسورد نود 32 - اوکلی لایسنس رایگان نود 32 -

سایت enfejar
سایت پیش بینی فوتبال
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
betorward
وان ایکس بت
جت بت
baxbet
bettime90vip
وان ایکس بت
همیار نود 32 - بهترین سئو
سایت شرط بندی سایت شرط بندی سایت شرط بندی سایت شرط بندی سایت شرط بندی سایت شرط بندی سایت شرط بندی سایت شرط بندی
سایت شرط بندی سایت شرط بندی سایت شرط بندی
river poker betforward emperor poker
سایت شرط بندی

 جایی برای طرفداران ورزشی جایی برای طرفداران ورزشی .

جایی برای طرفداران ورزشی

فوری؛ رونالدو به ایران سفر نمی‌کند!

کریستیانو رونالدو در دیدار دوشنبه النصر و استقلال غایب خواهد بود.

در همین رابطه عبدالعزیز العصیمی، خبرنگار مطرح عربستانی در توییتی نوشت: سادیو مانه به بازی برابر استقلال رسید اما رونالدو و لاجامی غایب خواهند بود!به این ترتیب پرونده دومین حضور ستاره پرتغالی در تهران بسته شد و شاگردان پیولی بدون کریستیانو رونالدو به ایران سفر خواهند کرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه النصر برای حضور احتمالی کاپیتان خود در ایران درخواست ویزا داده‌ بودند.


برچسب: رونالدو-ایران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۹:۲۹ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

پیروزی خفیف لیورپول در آنفیلد؛ آموریم حریف تاتنهام هم نشد/ منچستر؟ همان همیشگی!

هفته بیست و پنجم پریمیرلیگ امروز با دو دیدار مهم پیگیری شد. در ورزشگاه آنفیلد لیورپول موفق شد با نتیجه ۲-۱ ولورهمپتون را شکست دهد و در صدر جدول ۶۰ امتیازی شود. در دقیقه ۱۵ لوئیس دیاز و در دقیقه ۳۷ محمد صلاح از روی نقطه پنالتی گل‌های تیم اسلوت را وارد دروازه حریف کردند تا تک گل متئوس کونیا نتواند مانع از شکست میهمان شود.

در دیگر دیدار امروز تاتنهام با تک گل مدیسون منچستریونایتد را در لندن شکست داد تا بعد از دو باخت پیاپی در جام اتحادیه و چام حذفی طعم پیروزی را بچشد. تیره‌روزی‌های شیاطین سرخ هم که هفته گذشته مقابل کریستال‌پالاس شکست خورده بودند، با ناکامی در دیدار امروز ادامه پیدا کرد.

منچستریونایتد روز به روز اوضاع بدتری در لیگ انگلیس پیدا می کند. شیاطین سرخ مثل نفرین شده ها هستند!


برچسب: لیورپول- آنفیلد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۵:۵۸ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

خط و نشان اسماعیل کارتال شروع شد!

اسماعیل کارتال سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی نشان داد برای بالابردن شرایط روحی و روانی تیمش برنامه های ویژه ای دارد و در کنار مسائل فنی به موضوعات روحی تیمش تمرکز بالایی را اختصاص داده است.

او در پیامی در توییتر خود برای بالا بردن روحیه تیمش برای حریفان پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

در توییت جدید اسماعیل کارتال می خوانیم: اولین برد اما آخرین، هرگز!


برچسب: اسماعیل کارتال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۸:۱۷ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

پرسپولیس تا امروز این قدر تحقیر نشده بود | این ۲ بازیکن دیگر ستاره نیستند و به درد ما نمی‌خورند | یاسین سلمانی حتی نمی‌تواند راه برود!

محمد برزگر، در خصوص شکست پرسپولیس در هفته هفتم لیگ نخبگان آسیا برابر الهلال عربستان، اظهار داشت: دو نیمه متفاوت از پرسپولیس شاهد بودیم. متاسفانه ۴۵ دقیقه اول بی‌هدف بودیم و نمی‌توانستیم گل بزنیم. در کل تاریخ، پرسپولیس هیچ‌وقت تا این حد تحقیر نشده بود و در کل ما از فوتبال آسیا خیلی عقب هستیم.

وی افزود:‌ ما در همه نقاط زمین ضعف داشتیم و برایم خیلی عجیب بود که چرا یاسین سلمانی نمی‌توانست راه برود انگار بر روی پای او وزنه صد کیلوگرمی بسته‌ بودند. به نظر من اگر امید عالیشاه و اوستون ارونوف حضور داشتند پرسپولیس ۴ گل نمی‌خورد و متاسفانه نبود بازیکنان مهم معضلی برایمان شده است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی‌های لیگ برتر محمدحسین کنعانی‌زادگان روی نیمکت است و در این بازی مهم، به یک‌باره در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد من نمی‌دانم چه مشاورانی کنار اسماعیل کارتال هستند که او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. شک ندارم اگر گئورگی گولسیانی از اول در زمین بود ما می‌توانستیم کمتر گل بخوریم. به نظر من استفاده کردن از یاسین سلمانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان اشتباه است چون آنها افت شدیدی کردند و دیگر به درد پرسپولیس نمی‌خورند.

برزگر در خصوص نخستین بازی سردار دورسون برابر الهلال عربستان، گفت: به نظر من بازیکن باکیفیتی است و امیدوارم در ادامه هم بتواند با بازیکنان هماهنگ شود. او در دیدار مقابل الهلال توانست چند موقعیت خطرناک ایجاد کند. از هواداران پرسپولیس خواهش می‌کنم سریع در مورد بازیکن تازه وارد نظر ندهند و بگذارند چند بازی بگذرد بعد بگویند او خوب یا بد است.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ نخبگان آسیا ۱۶ بهمن ماه در ریاض با نتیجه ۴ بر یک برابر الهلال شکست خود تا صعود این تیم به اما و اگر کشیده شود. پرسپولیس روز چهارشنبه در اصفهان و در جام حذفی میهمان سپاهان اصفهان است.


برچسب: پرسپولیس-یاسین سلمانی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۴:۲۹ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

نمره خوب طارمی در بازی اینتر و فیورنتینا

تیم‌های فوتبال اینتر و فیورنتینا در هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه ۲۲ بهمن در ورزشگاه جوزپه مه آتزا رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری دو بر یک شاگردان سیمونه اینزاگی خاتمه یافت تا اینتر با ۵۴ امتیاز به یک قدمی ناپولی در صدر جدول برسد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی اینتر در این بازی از دقیقه ۷۷ و به جای «مارکو آرناتوویچ» وارد زمین شد و در مدت زمان ۱۳ دقیقه‌ای خود در زمین بازی ۱۰ لمس توپ داشت و توانست ۶ پاس از هفت پاس خود را با دقت ۸۶ درصد به هم‌تیمی‌هایش برساند. همچنین دو پاس کلیدی ارسال کرد که می‌توانست موقعیت‌ساز باشد.

در زمینه دریبل‌زنی، تنها یک بار اقدام به دریبل کرد که موفقیت‌آمیز بود. او در دو نبرد زمینی و دو نبرد هوایی شرکت کرد که در هرکدام یک بار برنده شد. از دست دادن تنها یک توپ در این مدت کوتاه نشان‌دهنده دقت او در حفظ مالکیت بود.

طارمی از سایت «sofascore» نمره هفت از ۱۰ را کسب کرد تا عملکرد خوبی را بتوان برای این بازی در این بازی مهم ارزیابی کرد.


برچسب: طارمی-اینتر و فیورنتینا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۰:۳۰ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

امتیاز نوبرانه سیروس پورموسوی در اراک

مس رفسنجان که مسعود شجاعی را در روزهای گذشته کنار گذاشته و با سیروس پورموسوی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر ظاهر می‌شود، همراه با این مربی در نخستین مسابقه خود به یک امتیاز ارزشمند دست یافت و توانست آلومینیوم را در اراک با تساوی بدون گل متوقف کند.

آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر را برگزار کردند.
این مسابقه در حالی به میزبانی اراکی‌ها آغاز شد که موعود بنیادی فر قضاوت آن را بر عهده داشت و رضا حیدری و فرزاد شیرمردی هم کمک‌های او محسوب می‌شدند. بازی به رغم افت و خیز فراوان، در هیچ کدام از دو نیمه گلی در پی نداشت. البته مس رفسنجان در دقیقه ۸۴ صاحب ضربه پنالتی شد ولی از اتاق کمک داور ویدیویی به موعود بنیادی فر اعلام کردند توپ آفساید بوده و به همین خاطر پنالتی لغو شد.

البته آن طرف میدان هم مهران موسوی در دقیقه ۷۲ اخراج شد تا میزبان ۱۸ دقیقه را با یک یار کمتر ادامه بدهد. با این نتیجه آلومینیوم ۲۴ امتیازی شده و به رتبه ششم رسید، مس رفسنجان نیز با ۱۷ امتیاز در همان رتبه چهاردهم باقی ماند.


برچسب: پورموسوی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۵:۵۴ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

حسینی: امیدوارم فردا در کنار هواداران جشن صعود بگیریم

سیدحسین حسینی در نشست خبری پیش از دیدار فردای استقلال مقابل الشرطه عراق در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی سختی داریم. می‌دانیم الشرطه یک تیم دونده و سختکوش است و باید برای این سه امتیاز تلاش زیادی کنیم. بازی فردا برای همه ما مهم است، چون یکی از شانس‌های بزرگ ما برای صعود می‌تواند باشد. همه بازیکنان انگیزه و تلاش دو برابری می‌کنیم تا بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

سنگربان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه در دو بازی اخیرش مقابل تیم‌های موفق به کلین‌شیت شده است، گفت: هر بازیکنی برای بازی در آسیا انگیزه دو برابری دارد. من برای بازی فردا کاملاً آماده هستم و خیلی انگیزه دارم. مسلماً همه بازیکنان چنین حسی را دارند و مطمئن هستیم با جوی فوق‌العاده که تماشاگران رقم می‌زنند، روز سختی را برای الشرطه رقم می‌زنیم.

وی در مورد همدلی، انگیزه و روحیه تیمی در استقلال تصریح کرد: امسال شرایط خوبی نداشتیم و خیلی از مسائل دست به دست هم داد که اوضاع اینگونه شود، ولی ما از هفته گذشته و البته در طول فصل سعی کردیم که نتایج را درست کنیم و به این وضعیت سر و سامان بدهیم، چون می‌دانیم که هواداران خیلی اذیت شدند و عذاب کشیدند.

حسینی ادامه داد: هواداران مطمئن باشند همانطور که هفته قبل توانستیم آنها را خوشحال کنیم، فردا هم با یک همدلی و اتحاد می‌توانیم دل‌شان را شاد کنیم. فکر می‌کنم 40، 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه خواهد آمد. امیدوارم تا دقیقه آخر از ما حمایت کنند، چون این بازی مهمترین دیدار ما برای صعود است و امیدوارم بتوانیم فردا همه در کنار هم جشن صعود بگیریم.


برچسب: حسینی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۲:۳۱ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

بختیاری‌زاده:فردانشان می‌دهیم تغییر کردیم/هواداران صبورباشند

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه عراق در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: بازی مهمی است، به ویژه برای ما که شانس زیادی داریم و می‌خواهیم امیدوار به صعود باشیم. فکر می‌کنم شرایط تیم ما بعد از برد در لیگ برتر بسیار خوب است، هم روحی و هم فنی. بچه‌ها آماده یک بازی بسیار خوب هستند تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره شکست‌ناپذیری استقلال در شش بازی اخیر مقابل تیم‌های عراقی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اینکه تیم‌های ما در بازی‌های قبلی مقابل نمایندگان عراق امتیاز گرفته‌اند، نکته مثبتی است، اما نباید به این مسئله اکتفا کنیم. باید با احترام به تیم حریف نگاه کنیم. آنها دونده و پرتلاش هستند. تیم‌های عراقی همیشه تیم‌های باکیفیتی بوده‌اند، اما چیزی که برای من خیلی مهم است، شرایطی است که در این چند روز داشته‌ایم. حس من این است که بازیکنانم بی‌صبرانه منتظر بازی فردا هستند. ما بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای داریم که قدر این فرصت را می‌دانند و این برای من خیلی مهم است و خیلی هم به بازی فردا امیدوارم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در مورد جو رختکن این تیم پس از جدا شدن موسیمانه گفت: استقلال امسال آن شرایطی را که همه از آن انتظار داشتند، برآورده نکرد، اما همیشه وقتی که تیم به لحاظ فنی نتیجه نگیرد، حدسیاتی هست که تیم از درون به‌هم ریخته است و رختکن حاشیه دارد، در صورتی که در این چند ماه رفتارهای بسیار خوب و حرفه‌ای از بازیکنان دیدم که با هم همدل و دوست بودند و مثل یک خانواده هر هفته تلاش کردند که این شرایط را تغییر بدهند. فکر می‌کنم این حدسیاتی که عنوان می‌شوند درون رختکن به‌هم ریخته است و تشنج وجود دارد، هرگز اینگونه نیست.

وی ادامه داد: البته حق می‌دهم، چون شرایط فنی تیم انتظارات را برآورده نکرد، اما در این زمان کوتاه بچه‌ها شاداب هستند و جو بسیار خوبی داریم. در این فوتبال حرفه‌ای با همه طوفان‌ها و بحران‌ها، فوتبال این فرصت را هر هفته به شما می‌دهد که برگردید و ثابت کنید که تیم بزرگی هستید. من شک ندارم همانطور که بچه‌ها هفته قبل نشان دادند، فردا هم می‌توانیم نشان بدهیم که ما تغییر کرده‌ایم و می‌خواهیم آینده بسیار خوبی را برای باشگاه بزرگ استقلال رقم بزنیم.

بختیاری‌زاده خاطر نشان کرد: هواداران حق دارند ناراحت باشند، چون از استقلال انتظار داشتند و این انتظارات به هر دلیلی برآورده نشد. برای هر تیمی در دنیای فوتبال، حتی در بالاترین سطح فوتبال در اروپا مثل منچستریونایتد که با این همه هزینه شرایط خوبی ندارد، چنین وضعیتی ایجاد می‌شود. البته این دلیل نمی‌شود که ما به خواب برویم و بگوییم چون این اتفاق همه جا هست، پس مشکلی نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که استقلال روزهای بهتری داشته باشد. هوادار بخش بسیار مهمی از باشگاه است و بازیکنان قدر آنها را می‌دانند. ما حتی انتقادات آنها را هم دوست داریم و می‌دانیم اگر توهین یا انتقاد می‌کنند و از کوره در می‌روند، این به دلیل دلسوزی و عشق و علاقه‌شان است. امیدوارم صبورتر شوند، به ویژه در بازی فردا تا لحظه آخر تشویق کنند. ان‌شاءالله فردا یک روز خوب را برای تاریخ فوتبال تاج و استقلال و فوتبال کشور رقم بزنیم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال راجع به تأثیر اضافه شدن نفرات جدید به ترکیب این تیم اظهار داشت: ما نیاز داشتیم به اینکه تیم تقویت شود. نفرات جدید به موقع اضافه شدند و در اولین بازی هم به تیم کمک کردند و در کنار بچه‌های قبلی، یک جو بسیار خوب فنی و باروحیه را تشکیل دادند.


برچسب: بختیاری‌زاده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۹:۴۹ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

حسینی: مقابل مس رفسنجان کم‌انرژی ظاهر شدیم

سیدمجتبی حسینی عصر امروز (یکشنبه) در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی برای ما در نیامد؛ مخصوصاً در نیمه اول که فوتبال خوبی بازی نکردیم و علیرغم اینکه توپ بیشتر دست‌مان بود از سیستم دفاعی تیم مس رفسنجان نتوانستیم عبور کنیم. در نیمه اول انرژِی کمی گذاشتیم با وجود اینکه توپ دست‌مان بود.

وی ادامه داد: تیم حریف توپ کمتری در اختیار داشت، ولی ما هم نتوانستیم موفق باشیم و کند و بی‌انرژی بودیم و چند ضدحمله خوردیم. با صحبت‌هایی که کردیم نیمه دوم را خوب شروع کردیم و عملکرد خوبی هم داشتیم تا اینکه 10 نفره شدیم، آنهم روی ضدحمله بود و دفاع‌مان اشتباه کرد. بعد از اخراج، مجبور به دفاع شدیم و موقعیت آنچنانی جز ضربات کرنر که تخصص آنها بود، به حریف ندادیم.

حسینی اضافه کرد: متأسفانه در روزی که باید پرانرژی‌تر و قوی‌تر بازی می‌کردیم تا پیروز شویم این اتفاق رخ نداد. امیدوارم بازیکنانم درس گرفته باشند که اگر قوی و با تمرکز بالا کار نکنیم اتفاقات خوبی برای ما نمی‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید: «بعد از 10 نفره شدن هم حملاتی داشتید تا گلزنی کنید. چرا نتوانستید دروازه را باز کنید؟»، تأکید کرد: وقتی 10 نفره می‌شوید کار برای شما سخت می‌شود. بازیکنان ما در یکی دو صحنه تلاش کردند، البته در نیمه دوم مالکانه بازی کردیم تا زمانی که 10 نفره شدیم و در این زمان فقط در برگشت‌ها می‌توان کاری انجام داد.


برچسب: مس رفسنجان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۵:۲۲ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)

استقلال اگر این مهاجم را داشت، دو برابر بهتر می شد!

مهاجم سابق استقلال درخشش بسیار خوبی در فصل جاری داشته و باعث حسرت هواداران آبی شده است.

یک سال درخشش در ترکیب استقلال و کسب قهرمانی بدون باخت کافی بود تا امیرحسین حسین زاده خیلی سریع لژیونر شود. البته حضور در فوتبال بلژیک چندان برای او پروژه موفقیت آمیزی نبود تا پس از یک فصل حضور در شارلوا به وطن برگردد اما این بار به جای استقلال، پیراهن تراکتور را به تن کرد. البته تبریزی ها توانستند خلاف رقیب آبی مبلغ رضایتنامه حسین زاده را پرداخت کنند اما این رفت و برگشت اصلا به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد و با حرکاتی که او در جریان بازی رفت دو تیم در فصل جاری هم انجام داد، حسابی از چشم استقلالی‌ها افتاد. هرچند این موضوع سبب نمی شود با مشاهده آمار فوق العاده این وینگر جوان در فصل جاری، آبی ها حسرت نخورند!

 
امیرحسین حسین زاده مثل دیگر هم تیمی هایش این هفته برابر پرسپولیس شبی پر از ناکامی را سپری کرد اما او همچنان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده و حداقل حضورش در استقلال می توانست روی کاغذ اوضاع این تیم را خیلی بهتر کند چرا که آمار چنین چیزی را نشان می دهد. یکی از نقاط ضعف بزرگ استقلال در این فصل، عملکرد منفعلانه مهاجمان تیم و به تبع آن ثبت یک آمار عجیب گلزنی است که سبب شده این تیم در ۲۴ بازی در تمامی رقابت ها تنها ۲۰ گل به ثمر برساند! جالب است بدانید مجموع گل و پاس گل حسین زاده برای تراکتور در سه جبهه دقیقا به اندازه تعداد بازی هایش یعنی ۲۱ است! این یعنی اگر استقلال بازیکنی در حد اندازه های این وینگر ۲۴ ساله داشت و یا به ترکیب اضافه می کرد، خیلی از مشکلاتش حل می شد...


برچسب: استقلال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۹:۱۳ توسط:سعید عزت الهی موضوع: نظرات (0)